APIE SVETAINĘ
KOMPIUTERIS MOKYKLOJE
MANO KLASĖ
APIE MANE
ARCHYVAS
RAŠYKITE
Veikla ir pasiekimai
Metodiniai darbai
Kvalifikacijos tobulinimas
 
į pradžią    turinys    susisiekite
į pradžią
APIE MANE
spausdinti
SVEIKI GYVI! AČIŪ, KAD LANKOTĖS!
 

 

 

Trumpai : 

 

Esu Valdonė Navickaitė, pradinių klasių mokytoja metodininkė. Dirbu Šiaurės licėjuje.

1989 m. baigiau Vilniaus m. 21 - ąją (dabartinė Gerosios Vilties) vidurinę mokyklą;
1994 m. - VPU, Pradinio ugdymo pedagogikos ir metodikos specialybės studijas (su pagyrimu);
1996 m.  -  VPU,  Pradinio ugdymo magistrantūros studijas, įgijau socialinių mokslų magistro laipsnį

 

 

Įvairių kompetencijų, patirties įgyju dalyvaudama respublikiniuose projektuose:

 

2007 m. - 2010 m.  Microsoft ir Švietimo informacinių technologijų centro programoje "Partners in Learning" "IKT lyderiai".

 

 

2012 - 2013 m.m. - Pedagogų kvalifikacijos tobulinimo ir perkvalifikavimo sistemos plėtra (III etapas) - ilgalaikė pedagoginė stažuotė Lietuvos edukologijos universiteto Profesinių kompetencijų tobulinimo institute.

2012 m. - 2013 m. - Mokymo inovacijų taikymo infrastruktūros kūrimas siekiant plėtoti netradinio ugdymo formų įvairovę.
 
Nuo 2013 m. sausio mėnesio "Pradinio ugdymo tobulinimas", mobiliųjų įrenginių naudojimo pradiniame ugdyme patarėja.
 
2013-2015 m. - Ugdymo turinio naujovių sklaidos modelis. Skaitmeninių ugdymo priemonių naudojimo ugdyme švietimo konsultantė.
 

 

Darbo įvertinimas:

 

2008 m. kartu su dešimčia Rytų Lietuvos lietuviškų mokyklų mokytojais apdovanota Rytų Lietuvos Metų mokytojo premija.

2008 m. laimėjau Informacinės visuomenės plėtros departamento prie LR Vyriausybės konkursą "Naujasis knygnešys 2008", kategorijoje "Labiausiai informacinės visuomenės plėtrai nusipelnęs žmogus nacionaliniu mastu"

2009 m. kartu su keturiais Lietuvos mokytojais buvau įvertinta  "Metų mokytojo 2008" premija.

 

 

 

Ir dar : 


Jau daugiau kaip dvidešimt metų dirbu pradinių klasių mokytoja. Esu laiminga, kad galiu prisidėti prie šiuolaikiškos, atliepiančios šiandieninio vaiko poreikius mokyklos kūrimo. Mokyklos, kurioje dominuotų natūralus pažinimo džiaugsmas, tolerancija, pagarba, atvirumas, kurios centre yra VAIKAS ir natūralūs, prigimtiniai jo poreikiai bei meistriškumo siekis. O mokytojui sudaryta galimybė būti mokinių pagalbininku, veiklos organizatoriumi, patarėju arba tiesiog - puikiu draugu ir vienu artimiausių žmonių pradinuko gyvenime. 

 

Manau, kad šiuolaikiniai vaikai iš tiesų nėra nei geresni nei blogesni nei kitų kartų vaikai, paprasčiausiai jie yra kitokie. Todėl ir mokykla, ir mokytojai, ir mokymosi būdai negali būti tokie, kokie buvo anksčiau. Jie taip pat turi būti visiškai kiti.

 

Esu įsitikinusi, kad mokykla NETURI vaikų RUOŠTI GYVENIMUI.

 

Mokykla - yra PATS GYVENIMAS.

 

 

Interviu
 


 

 

 

Jei turite minčių, atsiliepimų, maloniai lauksiu laiškučių.                                                                   
 El.p.: valdone.nav@gmail.com